Hebrew  |  English  |  
כתבות באנגלית ובפולנית  |  
 

דף הבית >> אודות

גידי פורז
אני מחפש פרטים על אשת אבי ושתי בנותיו שנספו בשואה. הכלב הלבן של הבנות נקרא שפיצר, אך מה היו שמותיהן של הבנות? לפרטים...
 
שמי גידי ולא רק אני מחפש פרטים. כמות הפניות אלינו לעזרה בחיפוש פרטים, איתור בני משפחה והקמת עצי משפחה היא עצומה. הכתבות בעיתונות בארץ ובעולם  על מחקרנו מרגשות ומאלפות .
במהלך השנים הקמתי עץ משפחה הכולל למעלה מ 2,500 "קרובי דם". יצרתי קשרים אישיים עם מנהלי אתרים, ארכיונים, מאגרי מידע ומוזאוני שואה. אני נעזר במאות גניאולוגים, מקצוענים וחובבים המשתפים פעולה באיתור מידע. במתן עזרה לפונים אלי איתרתי עד כה למעלה מ 17,000 בני משפחה, הקמתי ועדכנתי כמה מאות עצי משפחה. כנציג המשפחה פעלתי מול עורכי דין, בארץ, בפולין ובארה"ב וצברתי נסיון באיתור היורשים ובאיסוף המסמכים הנדרשים להגשת תביעת רכוש.

 
Phone: +972 (0) 53-776-0418 Email   My Heritage Linked In Geni Face Book

 


נילי גולדמן
הצטרפתי לצוות המיומן של קו הדורות לאחר שנים של חקר שורשי המשפחה שלי. במהלכן, בין השאר, איתרתי בפרו הרחוקה בן דוד של אבי, מבלי שידעתי מלכתחילה מה שמו או שם משפחתו.
 
היכולת לנתח את הנתונים שאתם מציגים בפנינו, לשלוף מהם קצה חוט, לתכנן את המחקר ולסלול דרכי פעולה הם המפתח לחיבור ענפי משפחה שאבד בינהם הקשר, לפתרון תעלומות משפחתיות ולאיתור מידע חסר. התוצאה - התרגשות רבה לשני הצדדים וסיפוק אדיר.
 
את תשוקתי לנושא אני מיישמת גם במקצועי הנוסף - עיצוב גרפי: עבור הג׳ואישג׳ן אני מעצבת כריכות של ספרי יזכור, עבור עיל״ם את ירחון ״שרשרת הדורות״ ועבור לקוחות נוספים ספרי זכרונות, חוברות הנצחה וכל מה שיש לו נגיעה בחקר המשפחה.

 
Phone: +972 (0) 50-782-8304 Email       Geni Face Book

אטל גור
אטל, כשמה של סבתי שנרצחה ברחובות העיירה ז'שוב בפולין בזמן השואה. הורי מצאו לנכון להעניק לי את שמה, ואותו אני נושאת. מעולם לא היה לי ספק בעובדה שלסיפור זה יש נוכחות בחיי. עם השנים מצאתי עוד ועוד קשרים מהעבר אשר אפשרו לי לספר לעצמי בכל פעם מחדש את סיפור חיי. והסיפור, כמו כל סיפור חיים,  מרגש.
 
כאמור, שמי אטל  ואני תושבת המושב גבעת יואב שברמת הגולן. בעשרים וחמש השנים האחרונות עסקתי בהוראת היסטוריה בבית-הספר התיכון שבקצרין. במהלך ההוראה למדתי על נוכחותו הדרמטית של סיפור העבר הכללי והאישי, בחיינו. למדתי שזהו סיפור מרתק שמעשיר את התובנות על החיים שלנו כאן ועכשיו. לכן, במקביל להוראה, עסקתי גם בכתיבת סיפורי חיים של אנשים ובהפקת סרטים ביוגראפיים. על-ידי יכולתי להקשיב לסיפורים משמחים וכואבים, ויכולתי להעלות אותם על הכתב, המספרים הצליחו להעלות מחשבות על החלטות חשובות שעשו בחייהם, להביע את התובנות החכמות שלהם מאירועים שחוו ולהכיר את מקומם החשוב במשפחה ובחברה בה חיו את חייהם.

 
Face Book Geni       Email Phone: +972 (0) 50-270-5122
 
 

 אז בואו נמשיך יחד את קו הדורות...

             
 
© 2011, Kav HaDorot. All rights reserved.
 
לייבסיטי - בניית אתרים